tisdag 24 februari 2009

*skäms som en hund*

Ja här är det inte mycket aktivitet. Det kan ju inte ha undgått någon. Det har i alla fall inte undgått min kollega som för ett par månader sedan inspirerades av mig att ta tag i sin vikt. Idag fick jag den där frågan som är så obehaglig för mig. "Varför skriver du inte matsedel på bloggen längre?" Ja det finns ju bara ett skäl till det. Jag missköter mig. Så nu har jag sagt det!
J, däremot, min kollega alltså, är sjukt duktig och missköter sig då rakt inte!
Det kommer att vara denna veckan ut (över melodifestivalen) men sen blir det andra bullar.


Har inte heller rapporterat Rivstartsresultat. Det kommer lite senare ikväll eller ev. imorgon.
För min del har dagen annars mestadels spenderats med liverapporter från Stockholms slott. Kungatokig som jag är höll jag nästan på att svimma när jag läste de första ryktena om förlovningen på text-TV imorse. Passar på att Gratulera vår Kronprinsessa och Daniel idag!

Bilden är lånad från aftonbladet.se

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattar härmed viktoria och daniel genom dej (läser dom nån blogg är det din) dom borde kolla sin främsta support först!!
Kul att se dej tillbaks (du ser så liten och smal ut i fåtöljen med Alma så du kan ju unna dej lite synd)
kram på er

Anonym sa...

Grattar härmed viktoria och daniel genom dej (läser dom nån blogg är det din) dom borde kolla sin främsta support först!!
Kul att se dej tillbaks (du ser så liten och smal ut i fåtöljen med Alma så du kan ju unna dej lite synd)
kram på er

Anonym sa...

Ska inte fråga fler gånger om din matsedel utan pepa dig lite mer istället. Såg inte att du någon semla idag och det var ju väldigt bra :) Fattar inte varför det är så mycket fika på jobbet nu, det kommer säkert att vara slut med det när man själv ska börja njuta av det goda igen......
/J