tisdag 3 februari 2009

Liten snabb uppdatering tisdag kväll

Hej å hå vad tiden går och vad lite tid jag har att skriva. Det gör ont i hjärtat, hoppas att ni inte sviker mig ändå... Jag försöker dyka in hos er alla så ofta jag kan men hinner inte alltid kommentera.

Ikväll har jag och Jinn varit på MAI Indoor gala i Malmö nya arena, en friidrottsgala vars främsta dragplåster väl var Blanca Vlasic efter att många har dragit sig ur pga sjukdom. Bilder hoppas jag hinna lägga in imorgon.

Har uppdaterat listan för Rivstartsresultatet för förra veckan så nu tror jag att den är komplett och redan börjar resultaten dimpa in för denna veckan. Härligt.

Har fått en förfrågan från Angel om att förlänga Rivstart2009 ytterligare en månad till slutet av mars. Är det någon mer som skulle vara intresserad av det? Hojta till så vet jag hur många som är med på en förlängning.

8 kommentarer:

Lena sa...

Jag är med, har ändå tänkt köra mitt pulver till slutet av april eller nått :)

Anonym sa...

Tack kära syster!
All energi tas emot, nu är jag på banan igen fast det var inte kul att läsa av vågen.
Vi kör väl 4 veckor till? Är så hjälpt av att vi är flera!!
Kram från syster!

Helen sa...

ja jag vill vara med om en förlängning.. så kanske jag har en chans att fixa mitt mål.. hii.. kram

Anonym sa...

Jag är absolut med på en månad till! =)

Veckans resultat: -0,3 kg. Inte så mycket men nöjd ändå.

Anonym sa...

Jag är verkligen med på en förlängning, det är så pepp att se sina resultat på nån annans blogg och sen se hur alla man kämpar med lyckas så bra. Men det är ju om du har tid förstås :) Peppkram

Anonym sa...

Jag kommer att dubbelväga denna veckan eller tidigarelägga min vägning för att slippa måndagsångesten så nu blir det FREDAG.
Kram syster

ulrika sa...

Jag är gärna med på en förlängning men då vill jag ju lägga till att jag ska gå ner ytterligare 2,5 kg så att mitt mål ligger på - 6,5 kg på 3 månader.
Nu sa jag ju 4 kg på 2 månader men ökar gärna på det lite.

KRAM

Anonym sa...

Ja visst är jag med en månad till....mål sätter jag till 12kg.
Vet inte om jag redovisat dena vecka.
Annars -0,8kg och totalt 7,1kg