söndag 29 mars 2009

Det känns som att framtiden blir ljusare och ljusare...

... i takt med att dagarna blir likaså. Jag ser med tillförsikt fram emot framtiden. Men jag kommer nog att få anledning att återkomma till det så småningom.

Imorse vaknade jag och var tröttare än vad jag varit på länge. Kändes som efter ett långt arbetspass på krogen. Det var alltså så gårdagens prov slog på mig. Men sagt och gjort, upp och hoppa, frukost och lite inspelade TV-program därefter begav vi oss ut i löparspåret. Härligt, tallriken rundades inte mindre än 6 gånger i olika tempo och takt. Det känns bara bättre och bättre ute i spåret.

Eftermiddagen spenderades i Helsingborg på födelsedagskalas hos Fia som blir 31 år imorgon. Den här goda tårtan tog jag bara en pytte pytteliten bit av men den var mycket mycket god. Här en bild på Fia, Tuva och Alma



Nu väntar en hektisk vecka. Tisdag morgon 5:40 (4:40 egentligen eftersom vi gått över till sommartid) går tåget mot Stockholm för 3 dagars utbildning. Kommer hem igen sent torsdag kväll. Hoppas kunna träna ordentligt på gymmet på hotellet för nu känner jag att motivationen har återvänt.

1 kommentarer:

yvva sa...

Nu sitter du nog på tåget, hoppas du får det bra i Stockholm (att vårvämen även kommit dit!).
Lycka till med vågen denna vecka, du är verkligen en kämpe.
kramar från syster