fredag 10 april 2009

Långfredag och solen skiner

Blev väckt halv tio i morse och valde att gå upp. Längre kan man inte ligga och slöa när det är så fint väder ute. Upp på vågen för vägning, 71,2 - dvs minus 1 kg. Det får jag vara nöjd med, jag har ju faktiskt ingen aning om hur min kropp reagerar på allt detta springande som jag har börjat med. Är inte heller helt säker på att jag äter ultimat efter min träning men det får tiden utvisa och jag skall också läsa på lite mer om det. Efter frukost blev det en tur ut till ett sportoutlet som finns ute vid Östervärn här i Malmö. Oj så mycket trevligt det fanns där då.
Inte för att det blev så mycket kläder jag tänker träna i men en hel del annat, har inte hunnit fota det men det kommer förhoppningsvis under dagen. En superskön lite tjockare tröja från Nike, en lite tjejigare pikétröja från Reebok, ett par halvlånga byxor från Reebok och en kort kjol med shorts under från Disney. Allt i svart, lite typiskt mig, men det fanns inte så mycket annat och svart funkar ju alltid. Sport-BH som jag egentligen åkte ut för att handla blev det dock ingen så det får det blir på stan om en liten stund. Efter outleten åkte vi hem och bytte om och begav oss ut i Vårruset spåret. Idag sprang jag längre sträcka av rundan än någonsin. Det är så himla härligt. Har lite problem med håll men det hoppas jag försvinner ju mer jag springer.

Nu är det dags att bege sig ut på stan för lite shopping i solskenet. Återkommer så snart jag är hemma igen.
Kram och pepp

0 kommentarer: