måndag 20 april 2009

Måndag i mitt liv

Det var segt att gå upp i morse. Kroppen har inte riktigt fått ro att sova i natt och jag har kollat på klockan ganska många gånger. Jag var inte direkt vaken när klockan ringde 5:50 i morse... Men hur som helst, här är man nu på jobbet. Knäna värker lite sedan gårdagen men sinnet är reparerat och jag längtar redan till nästa tur i spåret. Men då blir det nog "bara" en 5 kilometare.
I dag blir det dock en lugn dag med tid för återhämtning rent träningsmässigt, matmässigt är det hårdkörning. Bloggers United-bruttorna tillsammans med GI-viktkoll peppar så till den milda grad att man inte kan göra annat än att hänga på :-)
Nu måste jag återgå till arbetet efter en liten microbloggarpaus.
Kram och pepp alla viktkämpar därute

6 kommentarer:

ullis sa...

Vad härligt när du känner sån peppning och att bara hänga på är ju det bästa :o)
Jag känner mig piggare och gladare än på länge men det har ju också med motionen och kosten att göra.
Allt hänger ju ihop.

KRAM

Anne sa...

börjar bli riktigt bra fart med twitter va?
;))) kul!
du ska få texten idag!

Helen sa...

va härligt att du är så taggad... jag blir så peppad bara att läsa dina inlägg.... du är så himla duktig.. kram

yvva sa...

Helskönt att se dej så pass på G igen! Kör på bara!
Kramar

Camilla sa...

Hallå där!
Ja, visst vet du. Lilla jag har också skaffat en blogg. Mest på skoj till en början, men det är ju riktigt kul det här! :)
Hur är är det med er nere i Malmö då?
Ja, i sommar blir det flytt till Uppsala. Jag ska läsa till sjukgymnast och Anni ska läsa husdjursvetenskap. Ser verkligen fram emot det. Efter 4½ år på Manpower-Addici-Releasy känner jag mig nu redo att göra nåt annat!
Hälsa Jinn!
Kram Camilla

Alicia sa...

Hej Cornelia! Du är så oerhört duktig och ambitiös Jag är så imponerad! Man blir faktiskt sporrad till att ge sig ut i löpspåret själv när man läser hos dig! =)

Hoppas att allt är bra med dig! Kram från Alicia (din gamla klasskompis i Halmstad för lääängesen ;-))