måndag 14 september 2009

Kolla här!

Anna gjorde en kul grej som ni kan se här till höger.
Hon ställde helt enkelt frågan vem som besöker henne...
Och så fick hennes läsare svara på 3 korta frågor.
Inte bara kul att få veta vilka det är.
Också kul att kunna besöka respektive besökares eventuella egna bloggar om den informationen finns med.

Så jag tänker inte vara den som är den, jag snor hennes idé rakt av!
Du som läser detta, skriv en kommentar med följande info:
Namn (eller signatur):
Ålder:
Stad:
Anna har ju sjukt många besökare så jag gissar att jag inte kan räkna med lika många kommentarer som hon, eller????

28 kommentarer:

Anonym sa...

en har ni gemensamt iallafall.. "ler"
Tina
37
Trelleborg

yllet sa...

Yllet
36
Linköööööööööpiiiiing döh!!
:)
Stor stor kram!

bagerskan sa...

Namn: Karin
Ålder: 33
Stad: Vissefjärda

Suzan sa...

Suz, 25, sthlm =)

Anonym sa...

Sandra
26
Stockholm

Anonym sa...

Sandra
26
Stockholm

Tjockolina sa...

Vet att du redan gjort den men hoppas att du vill anta ännu en utmaning :)
http://punktbtilla.blogspot.com/2009/09/one-word.html

Chrissan sa...

Chrissan, 35, Eskilstuna.

Malin sa...

Malin, 22, Linköping. Men det visste du ju redan :P

ase sa...

Åse
33 år
Skövde

Maria sa...

Maria
32
Karlskrona

Prralin sa...

Prralin, 28, Malmö.

skrivaren sa...

Agnetha, 35, Linköping

Cissi sa...

Cecilia
29 år
Stockholm

Nenny sa...

Nenny (Jenny)
31 år
Klippan - Skaune

=)

Helen sa...

Helen
30
Söderhamn

Tant Janet sa...

Jeanette, 37, Stockholm

Jinn sa...

Jag läser såklart också...:-)
Jinn, 31, Kalmar.
Puss

Nina sa...

Nina
40
Eriksberg Västergötland

Jill sa...

Jill
Götlaborg
28 år

Annsi sa...

37 (hjälp)
Umeå

GI-Malin sa...

Malin
39
Tyresö, Sthlm

Sara sa...

Sara
26 år
Helsingborg
:)

Alicia sa...

Bättre sent än aldrig men givetvis läser ju jag också! :)

Alicia
26
Varberg

Alicia sa...

Bättre sent än aldrig men givetvis läser ju jag också! :)

Alicia
26
Varberg

Anonym sa...

ida, 32, malmö

Ida sa...

Ida
21
Lund (eller utanför)

Dock första gången jag kommenterar. Och andra gången jag läser. Men här är mycket att läsa!

Hoppas att allt är bra, kram!

Finessan sa...

Finessan, snart 38, Stockholm.