lördag 5 september 2009

Projekt lägenheten fortskrider

Innan jag dumpar mig själv i soffan sätter jag igång en tvätt och minns direkt att jag inte uppdaterat hur det går med projekt lägenheten.
Badrummet som jag senast skrev om här har nu fått lite förvaring på den egenhändigt byggda bänken ovanför tvättmaskinerna. Resultatet syns härnedan...

Och när jag ändå har er på tråden så att säga...
Är det någon som har lite tips på hur man sköter sin Ormbunke? Jag menar hur undviker man att den tappar mestadelen av sina blad???

3 kommentarer:

Suzan sa...

snyggt! O tyvärr har jag inga tips gällande växten..

Jill sa...

Hej du!
Ja, vissa dagar i mitt liv är mer fartfyllda än andra. Måste tilläggas att jag älskar att vara på språng, det där med att slå sig till ro har inte helt kommit på sin plats i mitt liv än, jag tränar dock på det. Vad det gäller ormbunken så är jag idel öra, mina små rackare är gula. Kanske dom vil ha vatten lite oftare? =) Ha en skön lördag Cornelia! Kram

Annsi sa...

Ljus och vatten, jämt vatten, får absolut inte torka ut.