söndag 3 januari 2010

Vem är du anonyme kommentator?

Har fått nedanstående kommentar utan signatur? Vet inte vem som har lämnat den, om du är ny deltagare eller "gammal". Hör av dig så jag vet om jag skall lägga till dig på listan.



Har ni förresten sett att vi är 51 deltagare i Rivstart 2010 nu?
Jag tycker det är fantastiskt kul att så många hänger på, och inte bara kul, så bra och nyttigt. 51 personer kommer att ha en mycket bättre hälsa och må mycket bättre om bara två månader. Det är det bästa!

3 kommentarer:

Hovdamen sa...

Nä den artikeln finns inte på nätet men söndagsbilagan går att köpa även imorgon;-) så du får ge dig ut o handla då!

Kram

Jag... sa...

men jaaaaaaaaaaaaaaaaaag vill ju oxå rivstarta!!

ase sa...

Tack för ditt råd angående länkandet... Alltså, jag är en öppen person och brukar berätta för folk i min närhet hur jag mår och så, men det enda jag tänker lite på är att mina arbetskamrater tycker att jag är världens tråkigaste och deppigaste om de läser min blogg. Jag jobbar ju inom handeln, och kopplar på smilet varje dag... Där är man ju som en helt annan människa! Men jag döljer ingenting om mig själv, och frågar någon så svarar jag... Hmm, jag får fundera vidare!