torsdag 29 april 2010

Dag 5 av 43 - utebliven promenad och tentaplugg

Är egentligen ledig från schemalagda studier idag. Det vill säga jag har läsdag. Tenta imorgon alltså. Hade ändå satt klockan på 8 i morse för att traska ut på morgonpromenad innan frukost. Studsar upp (förstår ni ironin???) och sätter på mig mina motionskläder. Drar ifån gardinernera och får höra en kommentar från Jinn:
- Nä men oj vad det regnar!

Det tog inte lång tid att besämma mig för att hoppa över morgonpromenaden och istället gå direkt på frukosten. Sagt och gjort. Nu har jag ätit min frukost. Tentapluggat och lyssnat på en härligt spellista på Spotify. Under tiden har Jinn attackerat badrummet med diverse städprodukter och nu är det dags att åka och handla lite inför besöket ikväll.

Vi är så glada att Fia, Oskar, Alma och Fabian tittar förbi!

Ha en fin dag allesammans.
Kram och pepp

0 kommentarer: