måndag 18 februari 2008

Dag 48 - Hipp hipp hurra

Idag fyller denna lilla blogg ett år.
Den föddes den 18:e februari 2007 som en tänkt schlagerblogg. Det var Mellotider och Måns hade precis gått vidare till Globen med sin CaraMia och jag var lyrisk. Det var inte förrän nästan 2 månader senare den 8 april som jag bestämde mig för att byta tema på bloggen och inrikta den mot vikt-temat. Sedan dess har jag mött många underbara bloggare runt om cyberspace och jag skulle vilja tacka er alla för att ni finns och sprider inspiration omkring er.
Jag hade egentligen önskat att jag hade orkat skriva lite mer här idag på ettårsdagen men jag känner mig lite hängig och kommer att gå lägga mig alldeles strax. Vidare betraktelser kring jubiléet får komma senare.

Over and out.
Take care

2 kommentarer:

Malin sa...

Grattis på 1-årsdagen och för din fina viktminskning!
Du är ju helt grym!!!
Kör på!
kram kram

Helen sa...

Hipp hipp hurra hurra hurra hurra